Regulamin
SPIS TREŚCI
- 1 Definicje
- 2 Kontakt ze Sprzedawcą
- 3 Wymogi techniczne
- 4 Zakupy w Sklepie
- 5 Płatności
- 6 Realizacja zamówienia
- 7 Prawo odstąpienia od umowy
- 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- 9 Reklamacje
- 10 Dane osobowe
- 11 Zastrzeżenia
- 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
§1 Definicja
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin. Sklep – sklep internetowy DinarCoffee.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem Febrit Sp. z o.o. Sp. k. Al. Tadeusza Rejtana 20, 35-310 Rzeszów, Polska
Sprzedawca – Febrit Sp. z o.o. Sp. k. Al. Tadeusza Rejtana 20, 35-310 Rzeszów, Polska
§2 Kontakt ze sprzedawcą
- 1. Adres pocztowy: Al. Tadeusza Rejtana 20, 35-310 Rzeszów, Polska
- 2. Adres e-mail: kontakt@dinarcoffee.pl
§3 Wymogi techniczne
- 1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- – Urządzenie z dostępem do Internetu
- – Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- 2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§4 Zakupy w sklepie
- 1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
- 2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- 3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- 4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- 5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- 6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- 7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- 8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§5 Płatności
- 1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- – Za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy24
- 2. Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- – Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§6 Realizacja zamówienia
- 1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- 2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- 3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- 4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- 5. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- – Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- – Za pośrednictwem Poczty Polskiej
- – Do paczkomatów InPost
- 6. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
- 7. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.